ویرا
خانه / زیرانداز حصیری / قیمت زیرانداز حصیری | فروش عمده در بازار

قیمت زیرانداز حصیری | فروش عمده در بازار

امروزه عموم افراد برای رفتن به مسافرت و تفریح، زیر انداز حصیری نیز با خود به همراه می برند. به این دلیل تولید زیر انداز های حصیری در کشور، با افزایش دو چندانی رو به رو شده است. قیمت زیرانداز حصیری با توجه به کیفیت، طرح و رنگ، ابعاد و نوع برند محصول تولید شده دارد. فروش عمده در بازار، توسط کارخانجات تولیدی و نمایندگی های فروش صورت می گیرد. امروزه می توان از سایت های فروش آنلاین این محصول، زیر انداز های متنوع با کیفیت های عالی نیز تهیه کرد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

قیمت زیرانداز حصیری | فروش عمده در بازار

خرید انواع زیرانداز حصیری

خرید انواع زیرانداز حصیریبرای خرید انواع زیر انداز حصیری می توان به فروشگاه های توزیع این‌محصول مراجعه کرد. امروزه در بازار انواع و اقسام زیر انداز ها موجود می باشند که علاوه بر کیفیت های متفاوت، دارای رنگ های عالی و گیرا نیز هستند.

فروشگاه های توزیع این محصول، برای تهیه به تولیدکنندگان زیر انداز و یا نمایندگی های محصول مراجعه می کنند و اغلب به صورت عمده و با قیمت درب کارخانه به تهیه این‌محصول می پردازند. این کار از لحاظ اقتصادی به صرفه تر خواهد بود.

بیشتر تولیدکنندگان این محصول، برای خریداران‌عمده تخفیفات ویژه ای را در نظر دارند.

تولید کننده عمده زیرانداز در سراسر کشور

تولید کننده عمده زیرانداز در سراسر کشور تولیدکننده عمده زیر انداز در سراسر کشور، اقدام به تولید انواع زیر انداز در ابعاد و طرح های متفاوت کرده اند.تولیدی زیرانداز حصیری ساحل که امروزه طرفداران زیادی دارد و بیشتر عموم در اقلام مورد نیاز برای سفر، این محصول را می گنجاندد، در کشور رشد بسیار خوبی را شاهد می باشد، به این صورت که با مراجعه به مراکز فروش این محصول با برند های متفاوتی رو به رو می شویم که دست انتخاب را برای مشتری باز می گذارد.

فروش ویژه زیرانداز حصیری در بازار های داخلی

فروش ویژه زیرانداز حصیری در بازار های داخلی فروش ویژه زیر انداز حصیری در بازار های داخلی، در سال های اخیر رشد چشمگیری یافته است. تولیدکنندگان این محصول جهت فروش بیشتر محصولات خود، نمایندگی هایی را در سراسر کشور دایر کرده اند تا بتوانند رقابت سالمی را با هم‌صنف های خود داشته و با پرسنل آشنا به فروش، خریدار را به پای خرید بکشانند. این نمایندگی ها با ایجاد سایت هایی در اینترنت، به فروش آنلاین زیر انداز ها نیز می پردازند. در شرایط فروش بسیاری از نمایندگی ها، ارسال رایگان برای خریداران شهرستانی نیز به چشم می خورد که با استقبال بسیاری از عموم مواجه شده است.

قیمت زیرانداز حصیری در تبریز

قیمت زیرانداز حصیری در تبریز

همانطور که پیشتر گفتیم قیمت زیراندازها بر اساس اندازه آن ها، کیفیت آنها و عوامل دیگری متغیر است.

  • زیر انداز های ۴ متری مناسب برای ۸ نفر
  • زیر انداز های ۶ متری مناسب برای ۱۲ نفر
  • زیر انداز های ۹ متری مناسب برای ۱۸ نفر

قیمت زیر انداز حصیری در تبریز با توجه به اندازه های ذکر سده و برند آن ها متفاوت می باشد. فروش زیرانداز حصیری در همه فروشگاه های معتبر این شهر موجود و در طرح ها و رنگ های زیبا عرضه شده است. خرید زیرانداز از نمایندگی های فروش تبریز، با تخفیفات بیشتری همراه است و بدین دلیل بیشتر خریداران شهرستانی برای تهیه عمده این محصول به مراکز فروش در این شهر مراجعه می کنند.

مرکز تولید مدل های متنوع زیرانداز در اصفهان

مرکز تولید مدل های متنوع زیرانداز در اصفهان

 تقریبا همه مردم از این زیر انداز های حصیری استفاده می کنند.این زیر انداز ها مزایایی مانند سبک بودن، راحتی در جمع کردن، عدم نفوذ آب و طرح ها و رنگ های متنوع می باشد. 

مرکز تولید مدل های متنوع زیر انداز در اصفهان، ددر تولید این محصول گوی سبقت را از تولیدکنندگان دیگر ربوده اند، بدین صورت که علاوه بر تامین نیاز کشور به این محصول، به صادرات زیر انداز ها با کیفیت های عالی به کشور های خارجی نیز می پردازند.

بسیاری از افراد زیر انداز های خارجی را به برند های ایرانی ترجیح می دهند با این حال طبیعتاً باید هزینه بیشتری را برای خرید این محصول نیز بپردازند. واردات این محصول به علت محدودیت و هزینه های گزاف حمل و نقل و گمرگ با مشکلاتی همراه است که روی قیمت تمام شده این محصولات نیز تاثیر مستقیمی گذاشته است. 


جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم ساکت
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره تماس: 03136939999
telegram icon کانال تلگرام: Channel@

دیدگاهتان را بنویسید